GOOODMORGON!!!

HEJJ!! VILKEN FIN DAG!
Dagens outfit: Favvo-blusen och Favvo-kjolen, kan det bli bättre?
HEJ IGEN!!! Jag är fett speedad idag för
  1. Det har varit vårdagsjämning, = VÅR
  2. Det är sommartid, = SOMMAR
  3. Det är måndag, = SKOLAN = KOMPISARNA JAG ÄLSKAR MER ÄN ALLT ANNAT.
Mitt enda problem idag är att min storasyster vill ha tillbaka jeansjackan och att en kompis sa på FB att vi ska vaccinera oss mot livmoderhalscancer idag. Men hon var bara nästan helt säker, så jag hoppas att det inte var idag. Dels för att jag är spruträdd, dels för att mamma glömt att fylla i papprena... Aja, måste sticka iväg tillskolan, men GLAD VÅR ALLIHOPA!!!
//Malla❀

Kommentarer
Postat av: Norie

Inte för att förstöra din lycka eller nåt, men det ska snöa nästa vecka..

2012-03-26 @ 09:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0