Min morgon

Jag antar att de flesta av er kliver upp typ, 6:30 - 6:45 de flesta dagar, klär på er, äter frukost och sticker iväg till skolan. Men det finns det folk som inte gör. T.ex. JAG har en väldigt... unik morgon.
  • 06:15 - väckarklockan ringer
  • 06:55 - jag kliver upp och öppnar ögonen så lite som möjligt
  • 07:00 - jag tar på mig pyamasbyxorna(som jag inte sover i) och går ner i köket för att äta frukost. Oftast blir det rester från gårdgens middag.
  • 07:10 - jag går upp till mitt rum, klär på mig, fixar håret, sminkar mig, borstar tänderna...
  • 07:40 - nu uppdaterar jag bloggen(om jag orkar) och packar ner mina läxo, gympakläder och andra viktigtheter i väskan.
  • 07:45 - upp på cykeln och svicsh iväg!
  • 07:57 - jag tvättar bort lite av leran från tygskorna när jag kommer till skolan -.-' jag cyklar typ genom ett träsk.
Vem vinner priset i minsta möjliga normalitet? JO JAG MWAHAHAHAHA.
Bye bitches!
//Mallla❀

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0